կամ
Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման մենեջեր (CRM)
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
Yeremyan Projects ընկերությանն անհրաժեշտ է հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման մենեջեր (CRM):

Հիմնական պարտականություններ

  • Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարում
  • Հաճախորդների սպասարկում, նոր ծառայությունների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում
  • Նոր հաճախորդների հետ հարաբերությունների հաստատում
  • Կորպորատիվ հաճախորդների հետ  հարաբերությունների պահպանում և զարգացում
  • Հաճախորդների պահանջմուքների բացահայտում
  • Հաճախորդների գոհունակության բարձրացման ծրագրեր՝ լոյալության և նվիրվածության խթանում
  • Հաճախորդներից ստացվող բողոքների, առաջարկություների, հարցումների վերլուծություն, դրանց բարելավմանն ուղղված առաջարկների ներկայացում
  • Հաճախորդների տվյալների բազաների վարման աշխատանքների կոորդինացում, անալիտիկ նյութերի պատրաստում
  • Հարցումների և մասնաճյուղերի մոնիթորինգի արդյունքներից և վերլուծական նյութերից բխող առաջարկությունների և բարելավմանն ուղղված գործողությունների և քայլերի մշակում

Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն
  • Նվազագույնը 2 տարվա աշխատանքային փորձ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում
  • Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն
  • Microsoft Office փաթեթի գերազանց իմացություն
  • Հաճախորդների պահանջները բացահայտելու, կանխատեսելու և արդյունավետ արձագանքելու ունակություն
  • Հաղորդակցման և վեճերի լուծման հմտություններ
  • Տեղեկությունների հավաքման, մշակման և վերլուծության ժամանակակից մեթոդների իմացություն
  • Բանակցային հմտություններ
  • Հաճախորդների սպասարկման էթիկետի իմացություն

Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 28.02.2018թ.:

ԵՊՀ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՄՇՏԱՊԵՍ ՏԵՂԵԿԱՑՎԱԾ ԵՆ ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅԻ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԻՑ
ԵՊՀ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՄՇՏԱՊԵՍ ՏԵՂԵԿԱՑՎԱԾ ԵՆ ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅԻ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԻՑ
ԵՊՀ ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետի կոնֆերենս դահլիճում տեղի ունեցավ «CV կազմելու և գործատուին ներկայանալու հմտություններ» խորագրով դասընթաց, որի ավարտին ուսանողները փոխանցեցին իրենց տվյալները՝ հետագայում աշխատանքի առաջարկների վերաբերյալ պարբերաբար տեղեկատվություն ստանալու նպատակով:
ԵՊՀ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԻ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱՅԻ ԿԵՆՏՐՈՆԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է ԸՆԴԼԱՅՆԵԼ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿԸ․ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ԳՈՐԾԱՏՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԵՏ
ԵՊՀ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԻ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱՅԻ ԿԵՆՏՐՈՆԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է ԸՆԴԼԱՅՆԵԼ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿԸ․ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ԳՈՐԾԱՏՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԵՏ
ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետում տեղի ունեցավ հանդիպում շվեդական «Evolution Armenia» ընկերության ներկայացուցիչների հետ։ Հանդիպման ընթացքում նրանք ներկայացրին՝ ինչ հնարավորություններ և առավելություններ ունեն ԵՊՀ ուսանողներն ընկերությունում աշխատելու և պրակտիկա անցնելու տեսանկյունից։
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՇԱՐՈՒՆԱԿՎՈՒՄ ԵՆ ԳՈՐԾԱՏՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԵՏ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄՆԵՐԸ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՇԱՐՈՒՆԱԿՎՈՒՄ ԵՆ ԳՈՐԾԱՏՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԵՏ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄՆԵՐԸ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ տեղեկատվական հանդիպում՝ «Աշխատանքի հնարավորություն «ԲՐԵՎԻՍ» ընկերությունում» խորագրով։