Հիմնական պարտականություններ
- Օգնել ընկերության վերահսկիչին/գլխավոր գնումների պատասխանատուին առօրյա աշխատանքներում
- Շփվել օտարերկրյա գործընկերների և տրանսպորտային կազմակերպությունների հետ ապրանքներ պատվիրելու և առաքում իրականացնելու համար
- Իրականացնել նամակագրություն հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով
- Պատասխանել հեռախոսազանգերին
- Պլանավորել և կազմակերպել հանդիպումներ
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն հումանիտար կամ տնտեսագիտության ոլորտում
- Անգլերենի գերազանց իմացություն, ռուսերենի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
- Համակարգչային գիտելիքներ (MS Office, տվյալների բազա և այլն)
- Վերլուծական և թվաբանական հմտություններ;
- Պատասխանատվության բարձր զգացում
- Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ և ինքնաշարժի բարձրացում
Ցանկացողները կարող են ինքնակենսագրականներն (CV) ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի՝ acc@ysu.am և ta@gritti.am էլ․ հասցեներին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 15.07.2022թ