Հիմնական պարտականություններ
- Գնումների պլանի կազմակերպում ըստ Ընկերության պահանջի (թե արտաքին և թե ներքին շուկայից)
- Օրենսդրությամբ սահմանված կարգով գնումների (ապրանքներ, աշխատանքներ և ծառայություններ) հայտարարված մրցույթների մասնակցություն (այդ թվում պետական, մասնավոր, ինչպես նաև միջազգային ընկերությունների կողմից)
- Գնումների ընթացակարգի և դրան առնչվող փաթեթների կազմում և համապատասխանեցում օրենսդրությամբ սահմանված պահանանջներին
- Մարքեթինգային ուսումնասիրության շրջանակներում ներքին շուկայից անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրում և համեմատական վերլուծությունների պատրաստում և ներկայացում ղեկավարին
- Պոտենցիալ մատակարարների ֆիլտրում և համագործակցության հաստատում
- Անմիջական ղեկավարի հանձնարարությամբ այլ գործառույթների իրականացում
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն ցանկալի է մարքեթինգի կամ լեզվաբանության ոլորտում
- MS Office ծրագրային փաթեթի գերազանց տիրապետում
- Հայերեն, ռուրսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն
- Գնումների ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն
- Գնումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսդրական ակտերի բազային իմացությունը և գնումների համակարգողի որակավորման հավաստագրի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն
- Ժամանակի կառավարման ունակություն, ճշտապահություն
- Թիմում աշխատելու ունակություն
Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am և hr@consel.am էլեկտրոնային հասցեներին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 2023թ. փետրվարի 28։