Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
Faculty of Sociology
YSU Faculty of Sociology was opened in September of 2004.:
>
Nvard A. Melkonyan

Associate Professor | Chair of Social Work and Social Technologies
Education (beginning with IHE)
1997 - 2001 Post - graduate student, National Academy of Sciences; Sociological Research Center
1992 - 1997 Yerevan State University, Faculty of Philosophy, Sociology and Psychology

Academic degree
2004 “Forming of the image of political leader in Armenia” sociological analysis Diploma of Candidate of Sociology from YSU

Professional experience
2008 - now Associate Professor of Department of Sociology, Yerevan State University, Faculty of Sociology
2005 - 2008 Assistant Professor of Department of Sociology, Yerevan State University, Faculty of Sociology
2007- now Lecturer , Yerevan State University, Distance Learning Laboratory
2005 - now Lecturer , Department of Postgraduate Additional Education, Yerevan State University
2001 - 2005 Lecturer, Department of Sociology, Yerevan State University, Faculty of Sociology

Academic courses
Modern PR technologies, Bases of PR, Political PR and Image-making

Scale of professional interests
PR and Image-making , Sociology of Mass Media

Languages
Armenian and Russian (fluent), English (good)

Professional membership (NGO, professional council, editorial staff of scientific journal, funds etc.)
Member of Public Relatoins Association of the Republic of Armenia
Verification Committee member of “Socioscope Societal Research and Consultancy Center” NGO

COVID-19 համավարակի ընթացքում վարքագծի փոփոխության հաղորդակցությունները
2022 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Միջազգային հարաբերություններ, Քաղաքագիտություն», Երևան, 2022 № 2 (38), էջ 46-58
|
Управление коммуникациями в условиях кризиса
2021 | Article
«Հանրային կառավարում», 2021, թիվ 1, էջ 214-224
Интернет-мемы как инструмент эффективной политической коммуникации (Համացանցային մեմերը որպես քաղաքական հաղորդակցման գործիք)
2020 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Միջազգային հարաբերություններ, Քաղաքագիտություն», Երևան, 2020 № 3 (33), էջ 63-70
|
Интернет-мемы как инструмент эффективной политической коммуникации
2020 | Article
Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности, 08-09.10.2020, с. 304-310, Беларусь
Branding Specificities Of The Armenian “Velvet Revolution”
2019 | Article
Przeglad Wschodnioeuropejski (East European Review), 2019, X/1, 217–227 էջ
Nvard Melkonyan , Anna Karapetyan
Համացանցային մեմերը որպես վիզուալ հաղորդակցությունների միջոց
2019 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն», 2019 № 3 (30) էջ 29-36
|
Nvard Melkonyan , Anna Karapetyan
Վիզուալ հաղորդակցությունը որպես ինֆորմացիոն հասարակության բնութագրիչ
2018 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն», 2018 № 3 (27), էջ 13-19
|
"Бархатный" Брендинг Армянской Революции
2018 | Article
Сотис - Социальные Технологии, Исследования, 2018, 5 (91), 67-71
Հայաստանյան «Թավշյա» Հեղափոխության Միֆերը
2018 | Article
Բանբեր Երևանի Համալսարանի: Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն: 2018, 3 (27), 74-83 էջ
Նվարդ Մելքոնյան , Աննա Կարապետյան
Վիզուալ Հաղորդակցությունը Որպես Ինֆորմացիոն Հասարակության Բնութագրիչ
2018 | Article
Բանբեր Երևանի Համալսարանի: Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն: 2018, 3 (27), 13-19 էջ
Հայաստանյան «Թավշյա» Հեղափոխության Բրենդինգի Առանձնահատկությունները
2018 | Article
21-Րդ Դար, 2018, 4 (80), 97-113 էջ
Հայաստանյան «թավշյա» հեղափոխության միֆերը
2018 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2018 № 3 (27) էջ 74-83
|
Nvard Melkonyan , Anahit Sahakyan
PR Technologies in Social Sphere
2018 | Article
Social Work as a Means of Promoting Social Change, 2018, 335-338 pp.
|
Виды и функции обратной связи в диалоговых политических коммуникациях (Հետադարձ կապի տեսակներն ու գործառույթները երկխոսական քաղաքական հաղորդակցություններում)
2017 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն», 2017 № 2 (23), էջ 29-36
|
А. В. Атанесян , Н. А. Мелконян , Л. А. Искандарян, А. Н. Хачикян
«Европа» как «Значимый другой»: Европа и европейцы в восприятиях ереванской молодежи
2017 | Article
Восприятие европы в молодежной среде в контексте современных геополитических трансформаций (на материалах Краснодара и Еревана). 2017, стр. 109-131
|
Արթուր Աթանեսյան , Նվարդ Մելքոնյան , Լիլիթ Իսկանդարյան, Արմեն Խաչիկյան
Երևանաբնակ երիտասարդության ընկալումները Եվրոպայի և եվրոպացիների մասին
2017 | Article
21-րդ դար, 2017, 6 (76), էջ 99-117
|
Обеспечение обратной связи как условие консенсуса в политических коммуникациях
2017 | Article
Актуальные вопросы массовой информации и политических коммуникаций. 2017, стр. 88-103
Н. А. Мелконян , А. К. Саакян
Проблема обеспечения обратной связи в PR-коммуникациях
2017 | Article
Социология и право, 2017, № 3, Том 37, стр. 13-17
|
Формирование стереотипизированного образа Европы в картине мира молодежи Еревана
2017 | Article
Человек. Сообщество. Управление. 2017, Том 18, №4, стр. 85-98
|
Стереотипизированные представления о Европе в картине мира молодежи Еревана
2017 | Article
Восприятие европы в молодежной среде в контексте современных геополитических трансформаций (на материалах Краснодара и Еревана). 2017, стр. 132-147
|
Իրավախախտ երեխաների հիմնախնդիրների լուսաբանման առանձնահատկությունները զանգվածային լրատվության միջոցներում
2016 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն», 2016 № 3 (21), էջ 14-23
|
Особенности репрезентации имиджа Европы в средствах массовой информации и в восприятии населения Армении
2016 | Article
Անվտանգության հիմնախնդիրները ժամանակակից հասարակություններում: 2016, 107-123 էջ
|
Особенности репрезентации имиджа Европы в средствах массовой информации Армении
2016 | Article
Политические коммуникации и публичная политика: концепции, методы, сравнение опыта. 2016, стр. 143-148
|
Имидж лидера в системе политических коммуникаций
2016 | Article
Образование, культура и ценностные ориентации современного мира. 2016, 2, 6/8, стр. 237-240
ԶԼՄ զարգացման պատմական ընթացքը
2016 | Article
21-րդ դար - Նորավանք գիտակրթական հիմնադրամ: 2016թ․, N 3 (67), 50-65 էջ, Հայաստան
|
Հասարակայնության հետ կապերի առանձնահատկությունները համացանցում կամ PR 2.0
2015 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն», 2015 № 3 (18), էջ 14-20
|
ԶԼՄ –ում կիրառվող մանիպուլյացիոն հնարքներն ու սոցիալ-հոգեբանական ազդեցության մեխանիզմները
2015 | Article
21-րդ դար» «Նորավանք» գիտակրթական հիմնադրամի հանդես, № 5 (63), ISSN1829-0051, 2015 թ., էջ 53-74
|
Հետազոտությունները PR-ում և մարքեթինգում. Դասընթաց հասարակայնության հետ կապերի մասնագետների համար
2015 | Book
Ուս. ձեռնարկ: Հեղինակային հրատ., 2015թ․, 70 էջ
|
Սոցիալական ոլորտում PR-տեխնոլոգիաների կիրառման առանձնահատկությունները
2015 | Article
Սոցիալական քաղաքականությունը և սոցիալական աշխատանքի պրակտիկան ՀՀ-ում.արդի զարգացումները: 2015, 137-146 էջ
|
Հայոց ցեղասպանության փաստը որպես գործոն ՀՀ իմիջի ձևավորման համատեքստում
2015 | Article
Ցեղասպանությունը հասարակագիտական վերլուծությունների կիզակետում։ Հոդվածների ժողովածու: 2015թ․, 1, 147-157 էջ
|
Проблемы определения понятия идеологемы в средствах массовой информации
2015 | Article
Проблемы и перспективы развития общества в современных условиях: Коллективная монография. Второй выпуск. 2015, 2, 28-35 стр.
|
ԶԼՄ-ում կիրառվող մանիպուլյացիոն հնարքներն ու սոցիալ-հոգեբանական ազդեցության մեխանիզմները
2015 | Article
21-րդ դար - Նորավանք գիտակրթական հիմնադրամ, 2015թ․, 5 (63), 53-74 էջ
|
N. A. Melkonyan , O. Mramornova, T. Prots
Construction and Representation of the “Image" of Europe in the new Eastern Europe Countries Mass Media (After the example of Armenian and Ukrainian print press) (Եվրոպայի իմիջի կառուցակցման և ներկայացման առանձնահատկությունները Նոր Արևելյան Եվրոպայի երկրներում (Հայաստանի և Ուկրաինայի տպագիր մամուլի օրինակով))
2012 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն» 138.5, Երևան 2012թ., էջ 41-50
|
Հասարակայնության հետ կապերի (PR) ինստիտուցիոնալացման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
2012 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն» 136.5, Երևան 2012թ., էջ 45-49
|
Երկրի իմիջի կառուցակցման հիմքերը
2011 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն» 133.5, Երևան 2011թ., էջ 3-10
|
Հասարակայնության հետ կապերի (PR) ծագման և կայացման պատմական ընթացքը
2010 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն» 131.5, Երևան 2010թ., էջ 11-20
|
Structural-semiotic Analysis: a Way of Decoding Modern Social Myths (Կառուցվածքային-նշանագիտական վերլուծությունը` ժամանակակից սոցիալական առասպելների ապակոդավորման միջոց)
2010 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն» 130.5, Երևան 2010թ., էջ 55-60
|
Հասարակայնության հետ կապերի էությունն ու բովանդակությունը. PR-ի սահմանման հիմնական մոտեցումները
2009 | Article
Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի տարեգիրք 2008/ԵՊՀ հրատարակչություն, Երևան 2009 թ.
Քաղաքական միֆոլոգիան 2008-ի նախագահական ընտրությունների համատեքստում
2009 | Article
21-րդ դար «Նորավանք» գիտակրթական հիմնադրամի հանդես, N2, Երևան, 2009 թ.
Քաղաքական իմիջի ուսումնասիրության հիմքերը. պատմական ակնարկ
2009 | Article
Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի տարեգիրք 2008/ԵՊՀ հրատարակչություն, Երևան 2009 թ.
Имидж политического лидера (в контексте современных социологических теорий)
2009 | Article
Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարան (Լրատու) 2 (6) (Գիտական հոդվածների ժողովածու) «Դիզակ Պլյուս» հրատարակչություն / Ստեփանակերտ 2009