ԵՊՀ
Ֆակուլտետներ
Նորություններ
Կրթություն
Գիտություն
Ուսանող
Ավելին...
Դիմորդ
Միջազգային
Օրացույց
Հարց-պատասխան
Պատկերասրահ
Ռետրո պատկերասրահ
Արհեստակցական կազմակերպություն
e-հեռախոսագիրք
e-զեկուցագրեր
Դիմումների ներկայացման առցանց հարթակ
Փաստաթղթեր
Գրադարան
Մասնագիտական խորհուրդներ
Գիտական հանդեսներ
Որակի ապահովման կենտրոն
Համալսարանականներ
«Սփյուռք» ամառային դպրոց
Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
Սահմանադրական տնտես. գիտավերլուծական կենտրոն
Շրջ. և կարիերայի կենտրոն
Ձեռն. հետ համագործակցություն
Մշակույթի կենտրոն
Ռուսական կենտրոն
Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
Մանրէաբան. կենսատեխնոլոգ. և կենսավառ-ի նորարարական կենտրոն
Ֆարմացիայի ինստիտուտ
Հայագիտական հետազ. ինստիտուտ
Շարունակական կրթության կենտրոն
«Վարդանանք» ակումբ
ԳՀԱ կենտրոն
Իջևանի մասնաճյուղ
Ֆակուլտետներ
Հայերեն
English
30 Մարտի 2023
| Հինգշաբթի
Գլխավոր
Ֆակուլտետի մասին
Կրթություն
Դիմորդ
Կառուցվածք
Աշխատակիցներ
Հրատարակումներ
Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
Pedagogy and Education Development Center
:
>
Լուսինե Հայրապետյան
Անձի ձևավորման վրա ազդող գործոնների մեկնաբանությւոնը Վազգեն Առաջին կաթողիկոսի-մանկավարժի հայացքներում
2016
| Հոդված/Article
Մանկավարժական միտք, 2016թ․, 1-2/60-61/, 319-322 էջ, Հայաստան
|
Լուսինե Հայրապետյան
Ուսուցչի իդեալն ըստ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Առաջինի
2016
| Հոդված/Article
Մխիթար Գոշ, 2016թ․, 2/45/, 29-32 էջ
|
Մերի Ավետիսյան
Особенности управления системы высшего образования Германии
2016
| Հոդված/Article
Մխիթար Գոշ, 2016թ․, 2/45/, 25-28 էջ, Հայաստան
|
Ի. Կարապետյան
,
Ս. Այվազյան
Օտարալեզու բառապաշարի ընտրության մոտեցումները դասագրքաստեղծման գործընթացում
2016
| Գիրք/Book
Մխիթար Գոշ, 2012, թիվ 10-12, էջ 56-61
Ռոբերտ Ազարյան
Նախադպրոցականների հոգեֆիզիկական զարգացման մակարդակի որոշման գնահատման սանդղակներ
2015
| Հոդված/Article
«Դեֆեկտոլոգիա», Երևան, 2015, N 1, էջ 77-92
Ռոբերտ Ազարյան
Զարգացման բարդ խանգարումներ ունեցող երեխաների դաստիարակության և կրթության խնդիրները
2015
| Հոդված/Article
«Հատուկ կրթության հիմնախնդիրները» գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2015, N 3, էջ 46-52
Ռոբերտ Ազարյան
Չտեսնող կրտսեր դպրոցականների երկրաչափական պատկերների և հասկացությունների ձևավորման ուղղությամբ ուսուցիչների աշխատանքի փորձի վերլուծությունը
2015
| Հոդված/Article
«Տիֆլոմանկավարժության սոցիալ – հոգեբանական հիմնախնդիրները»: Գիտական աշխատությունների ժողովածու, Կիև, 2015, 13/21, էջ 102-109
Ա. Ս. Ալեքսանյան
Կրթության որակի հետազոտման և դրա արդյունքների կիրառման հիմնախնդիրը կրթական փոփոխություններում
2015
| Հոդված/Article
Կրթության որակի չափման, գնահատման հիմնախնդիրները, 2015, էջ 3-7 էջ
|
Ա. Փ. Ղազարյան
Մանկավարժական ախտորոշման նոր մոդելների կիրառման առանձնահատկությունները բարձրագույն դպրոցում
2015
| Հոդված/Article
Կրթության որակի չափման, գնահատման հիմնախնդիրները, 2015, էջ 116-120 էջ
|
Ա. Փ. Ղազարյան
Մանկավարժական անտրոպոլոգիան մանկավարժական ախտորոշման մեթոդաբանական հիմք
2015
| Հոդված/Article
Մանկավարժական միտք, 2015թ․, 3, 11-16 էջ
|
«
‹
1
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
39
›
»
Նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԳՈՐԾՈՒՄ Է ՈՒՍՄԱՆ ՎԱՐՁԻ ԶԵՂՉՄԱՆ ՃԿՈՒՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ, ՈՐԻՑ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՕԳՏՎԵԼ ՆԱԵՎ ԴՈՒ
«ՄԵՐ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ PISA-Ի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ՇԱՏ ԱՆՍՈՎՈՐ ԵՆ ԼԻՆԵԼՈՒ». ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՓՈՐՁԱԳԵՏ ՍԵՐՈԲ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
«ԵՍ ՄՏԱՎԱԽՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՄ, ՈՐ ՆԱԽԱԳԾԻ ՈՐՈՇ ԿԵՏԵՐ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆԸ ԼՈԿԱԼԱՑՄԱՆ ՏԱՆԵԼՈՒ ՄԻՏՈՒՄ ՈՒՆԵՆ». ԵՊՀ ԴՈՑԵՆՏԸ՝ ԿՐԹԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՄԱՍԻՆ
ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ԵՊՀ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԻ ՀԵՏ. ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԸ ՀՍՏԱԿԵՑՐԻՆ ԻՐԵՆՑ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ՀԱՐՑԵՐԸ
Օրացույց
Կոնտակտներ
Կենտրոնի տնօրեն
` մանկ. գիտ․ դոկտոր,
պրոֆեսոր
Նազիկ Հարությունյան
Դեկանատ`
(+374 60) 71-06-15
(ներքին 76-15),
pedagogy@ysu.am