Անդրադառնալով այլ բանախոսների դիտարկումներին՝ նա նշեց, որ հանրության քննարկմանը ներկայացված բոլոր նախագծերն էլ ունենում են որոշակի թերություններ:
«Մեր երկիր սերունդների համար «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի մեթոդական աշխատանքների բարելավմանն ուղղված այս նախագիծը կարևոր է, այն ձևավորելու է հայրենիքը պաշտպանելու, ինչպես նաև ինքնապաշտպանվելու հմտություններ: Այսօր տղաների 18 տարին լրանալուց հետո ուղարկում են բանակ, իսկ նրանք զենքը բռնելու ձևը չգիտեն: Իմ կարծիքով, այս նախագծի կիրառումը կլրացնի այդ բացը, մեր տղաները դեռևս դպրոցական տարիքից պետք է իմանան, թե ինչպես պաշտպանել հայրենիքը: Վատ չէր լինի, որ մենք էլ Իսրայելի նման բարձր հիմքերի վրա դնենք ռազմահայրենասիրական դաստիարակության խնդիրը»,- նկատեց բանախոսը:
Ըստ Ա. Աշիկյանի՝ մեր հասարակությունն ունի համախմբվելու մեծ կարողություն, բայց այս համախմբման ձևավորման փուլում չունի լավ պատրաստվածության մակարդակ: «Նախագիծը պետք է նոր սերնդի համար այդ կարողությունների նախապատրաստական շեմը ապահովի: «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի մեթոդական պատրաստվածության առումով դեռ շատ բացեր ունենք: Պետք է բարձրացնենք նաև առարկայի տեսական և գործնական գիտելիքների մակարդակը, որպեսզի բոլոր հնարավոր տարբերակներում գալիք սերունդը կարողանա ինքնադրսևորվել: Կարծում եմ, որ ճիշտ չէր լինի, եթե նախարարությունը մշակեր միայն «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի բարելավման հայեցակարգ, այս նախագիծն ավելի մեծ խնդիրներ է նախատեսում լուծել»,- կարծիք հայտնեց ԵՊՀ դասախոսը:
Բանախոսը, անդրադառնալով նախագծի այն կետին, որտեղ օտար մշակութային արժեքներին հաղորդակից լինելը դիտվում է որպես մարտահրավեր, նշեց, որ այս կետի հետ համաձայն չէ: «Ես մտավախություն ունեմ, որ այն հասարակությանը լոկալացման տանելու միտում ունի: 21-րդ դարում եթե ուզում ենք կայանալ և աշխարհում հանդես գալ որպես ինքնիշխան, իրավական և անկախ պետություն, ոչ միայն պետք է հենվենք ազգային արժեքների վրա, այլև պետք է միանշանակ հաղորդակից լինենք համամարդկային արժեքներին: Յուրաքանչյուր պետության հիմքն ազգային և համամարդկային արժեքների ներդաշնակությամբ է պայմանավորված»,- ասաց նա:
Նշենք, որ «Սովորողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ռազմավարության» նախագիծը ԿԳ նախարարության կողմից ներկայացված է հանրային քննարկման։
Նադեժդա Տեր-Աբրահամյան