08.06.2022 | 
Կրթություն, Գիտություն
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ (ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ) ՎԵՐԱՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՃԳՆԱԺԱՄԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ (COVID-19, ԱՌՑԱՆՑ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ, ՀԵՏՊԱՏԵՐԱԶՄՅԱՆ ԻՐԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ). ԳԻՏԱԿԱՆ ԹԵՄԱ
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ (ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ) ՎԵՐԱՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՃԳՆԱԺԱՄԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ (COVID-19, ԱՌՑԱՆՑ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ, ՀԵՏՊԱՏԵՐԱԶՄՅԱՆ ԻՐԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ). ԳԻՏԱԿԱՆ ԹԵՄԱ
ՀՀ ԿԳՄՍՆ գիտության կոմիտեն ֆինանսավորման է երաշխավորել «Մասնագիտական հոգեբանասոցիալական կարողունակությունների (կոմպետենցիաների) վերաձևավորումը ճգնաժամային պայմաններում (COVID-19, առցանց կրթություն, հետպատերազմյան իրադրություն)» գիտական թեման: Այն ներկայացրել է ԵՊՀ հոգեբանության ֆակուլտետի՝ ընդհանուր հոգեբանության ամբիոնը: Թեմայի շուրջ զրուցել ենք աշխատանքային խմբի ղեկավար, հ․գ․թ․, պրոֆեսոր Վարդուհի Պապոյանի հետ:

Հասարակությունը վերջին մեկ տարում առնչվել է առողջապահական, կրթական ու պատերազմական բարդ իրողությունների, հետևաբար առավել քան արդիական է մասնագիտական կարողունակությունների, հատկապես հոգեբանասոցիալական կարողունակությունների վերաձևավորման և զարգացման գնահատումն ու հետազոտումը:

 

Մեզ հետ զրույցում Վ. Պապոյանը նշեց, որ ուսումնասիրության նպատակն է վերանայել և հետազոտական ճանապարհով բացահայտել տարբեր մասնագիտությունների համար մինչ այժմ ամրագրված կարողունակությունները, համալրել դրանք սոցիալ-հոգեբանական այն նոր որակներով ու հմտություններով, որոնք նշանակալի կլինեն ճգնաժամային պայմաններում փոխակերպված գործառույթների սահմանափակումները լրացնելու և առաջացած խնդիրները արդյունավետ կերպով լուծելու համար:

 

 

«Հետազոտության արդյունքում նախատեսում ենք ստեղծել մասնագիտական հոգեբանասոցիալական կարողունակությունների եռամակարդակ մոդել, որը կապահովի մասնագետի զարգացման և կայացման ուղին: Այն ուղղված կլինի մասնագիտական հոգեբանասոցիալական կարողունակությունների վերաձևավորմանը և առաջադրմանը, հատկապես մեր հասարակության համար ներկայումս առավել պահանջված կոնկրետ մասնագետների՝ ռազմական բժիշկների, բուժքույրերի, հոգեբանների, ռազմական հոգեբանների, նախնական զինվորական պատրաստության ուսուցիչների, տարբեր բնագավառների այլ գիտնականների ու մանկավարժների համար»,- նշեց Վ. Պապոյանը:

 

 

Նշենք, որ մասնագիտական կարողությունների վերաձևավորումից և հստակեցումից հետո ստացված ելքային արդյունքները կներկայացվեն ԵՊՀ որակի ապահովման կենտրոն:

 

Գիտական խմբում ընդգրկված են նաև ամբիոնի դասախոս Ալինա Գալստյանը, հ.գ․թ., դոցենտ Դիանա Սարգսյանը և երիտասարդ մասնագետ Միլենա Կարապետյանը:

 

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՏԵՂԻ ՈՒՆԵՑԱՎ ECER 2022 ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՎԱԾ ՄԱՄՈՒԼԻ ԱՍՈՒԼԻՍԸ
Ասուլիսի ժամանակ ներկայացվեցին համաժողովի կազմակերպման ընթացքը, ընտրված թեմայի արդիականությունը, ինչպես նաև ընդգծվեց համաժողովի կարևորությունը ՀՀ կրթական համակարգի զարգացման գործում։ Լրատվամիջոցների ներկայացուցիչներն ասուլիսի ավարտին տվեցին հարցեր՝ կապված համաժողովի, վերջինիս ընձեռած հնարավորությունների և ԵՊՀ-ում իրականացվող նկատելի բարեփոխումների վերաբերյալ։
ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՈՒՍԱՆՈՂԱԿԱՆ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՅՈՒՄ ԵՊՀ ՀԻՆԳ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐ ՄԵԴԱԼՆԵՐ ԵՆ ՆՎԱՃԵԼ
Օգոստոսի 1-7-ը հիբրիդային (առկա և առցանց) տարբերակով տեղի է ունեցել Մաթեմատիկական միջազգային ուսանողական 29-րդ օլիմպիադան (International Mathematics Competition), որին մասնակցել են աշխարհի ավելի քան 100 համալսարանի թիմեր: